برای ثبت شرکت سهامی خاص باید ابتدا به سامانه مربوط به آن مراجعه کرد و درخواست خود را که مبنی بر تاسیس و ثبت شرکت تجاری می‌باشد را وارد نمود.

agree
agree2

در مرحله نخست باید اطلاعاتی نظیر نام متقاضی، نام شرکت، موضوع شرکت، آدرس دفتر مرکزی آنها، سرمایه اولیه اشخاص شرکت، سهام و سرمایه هر فرد و … را وارد نمود. در مرحله بعدی می‌بایست اطلاعات خواسته شده که به سامانه مربوطه وارد کردیم در دست بررسی کارشناسان قرار بگیرد.

در مرحله سوم باید از اوراق چاپی در سامانه یک نسخه پرینت تهیه نمود و در آن شرکت را به اجرا در بیاورید. و سپس مدارک لازم را برای تائیدیه پذیرش به صورت پستی ارسال نمایید و پس از ارسال آن باید شماره آن مرسوله پستی که پس از پست آن را دریافت کردیم را در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها وارد نمایید.

confirmed

در مرحله بعدی در صورتی که پس از بررسی و گذر مراحل اگر هیچ نقص و ایراد در آن وارد نبود کارشناس مربوطه نسبت به تهیه نوشته‌های مربوط به ثبت شرکت سهامی خاص اقدامت لازم را به عمل می آورد.

بعد از طی این مراحل سپس نوبت به تایید تمام مراحل و دریافت شماره ثبت می‌رسد زمانی که تمامی اقدامات لازم را انجام دادید و شماره ثبت را دریافت کردید باید برای آگهی ثبت شرکت سهامی خاص در روزنامه های رسمی اقدام کنید و در نهایت پس از درج و ثبت آگهی مربوطه در روزنامه رسمی شما می‌توانید فعالیت خود را رسما آغاز کنید هم خدمات خود را به سایرین ارا‌ئه دهید.

sign2